Vörös József

Termelés- és szolgáltatásmenedzsment

Átdolgozott kiadás


A fogyasztói kapcsolat mértéke

A fogyasztói kapcsolat mértéke alatt azt értjük, hogy a fogyasztó mennyire részese a termelési folyamatnak, jelen van-e vagy sem a szolgáltatás során, és mennyire kap személyes figyelmet a szolgáltatási folyamat közben. A fogyasztói kapcsolat mértéke igen sokrétű, sok tényezőtől függ, és a kapcsolat mértékének helyes megválasztása alapvetően befolyásolhatja az üzletmenet sikerét. Ha a fogyasztói kapcsolat mértéke egy Tchibo kávészaküzletben ugyanolyan lenne, mint a Spar kávéféleségeket kínáló polca körül, a Tchibo nem sokáig lenne a piacon.

Termelés- és szolgáltatásmenedzsment

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 216 2

A termelési stratégia és az ellátási lánc napi működésének optimalizálása alapvetően befolyásolja a vállalat nyereségességét. Mindkettő olyan feladatot jelent, mely a régióban a legtöbb helyen gyerekcipőben jár. A könyv abban segíti a mai termelésirányításért felelős generációt, hogy versenyelőnnyel járó tudást szerezzen.

Dr. Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója

Egy termelő vagy szolgáltató rendszer sikeres működéséhez nélkülözhetetlen a termékelőállítás és szolgáltatásnyújtás rendszerének ismerete. Olyan magyar nyelvű szakkönyv, amely átfogóan, a terület ismeretéhez nélkülözhetetlen kvantitatív alapokkal is tárgyalná a témakört, ez idáig nem állt az olvasók rendelkezésére. Vörös József könyve most e hiányt pótolja.

Dr. Koltai Tamás egyetemi tanár, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék

Jelen kiadás a 2010-ben megjelent mű átdolgozása.

Hivatkozás: https://mersz.hu/voros-termeles-es-szolgaltatasmenedzsment//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave