Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Vevői elégedettség és vevőmegtartás

A fejezet célja a vevői kapcsolatok jelentőségének, sokszínűségének bemutatása, mely a szolgáltatások esetén kiemelten fontos. Gondoljunk csak bele, hogy míg a megfogható termékek esetén nincs közvetlen kapcsolat a gyártó és a vevő között, addig a szolgáltatások esetén közvetlen interakcióba kerülnek a fogyasztók az előállítóval, tehát a szolgáltatási folyamat kooperációt igényel a két fél részéről. Amennyiben a kapcsolat nem kielégítő a vevők számára, úgy bekövetkezhet az elpártolás, amely megelőzése a szolgáltatók fontos feladata. A fejezetben a vevői elégedettség és a lojalitás kapcsolatától indulunk, majd eljutunk a hatékony vevőmegtartó programokon keresztül a panaszkezelésig.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave