Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Márkakiterjesztés a szolgáltatásoknál

A márkák önmagukban is rengeteg előnnyel bírnak, amely pozitív hatások átirányíthatóak más szolgáltatástípusra is, abban az esetben, ha adott szolgáltató megfelelően erős márkát tudott kiépíteni. Maga a márkakiterjesztés tehát egy adott vállalat termékskálájának kibővítését jelenti az eddigi portfóliójától eltérő területen, de a saját márkanevével. A szolgáltatások esetén néha elég meglepő lehet a fogyasztók számára adott márka kiterjesztése; az áruházláncok egymás után lépnek be új iparágakba, mint például az üzemanyag-forgalmazásba (Auchan, Metro stb.) vagy a mobiltelefonok piacára (Tesco).

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave