Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Szolgáltatások árazása

A szolgáltatások árképzési gyakorlatának elemzése előtt felhívjuk a figyelmet arra, hogy a termékekkel ellentétben, esetükben ritkán találkozunk az „ár” kifejezéssel. A különböző utazásoknak tarifájuk van, a múzeumokba belépési díjat, utasbiztosítás megkötésekor szintén díjat számolnak fel. Egy bankban jutalékot és kamatot egyaránt fizetünk. A problémakört tovább árnyalja, hogy más-más vállalatnál rendkívül eltérő lehet ugyanazon szolgáltatás ára, amely nehezíti a szolgáltatások értékének fogyasztói megítélését. A továbbiakban a szolgáltatások árazásának sajátosságai kerülnek bemutatásra, majd a turizmus szektorban népszerű szegmentált árképzéssel fogunk foglalkozni.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave