Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Turisztikai termékek közvetítői: az utazási irodák

Az utazási irodák kapcsolják össze a turisztikai keresletet, azaz a turistákat a turisztikai kínálattal, azaz a különböző desztinációkkal. Mindehhez különböző szolgáltatáscsomagokat kínálnak, amelyekből a fogyasztók választhatnak. Közvetítő szerepük van tehát a turisztikai szektorban, nagybani elosztóként nevezhetjük meg az utazásszervezőket, a turisztikai termékek és szolgáltatások kiskereskedőjeként pedig az utazási irodákat. Ebben az értelemben az utazási irodák önmagukban értékesítési lehetőséget jelentenek más turisztikai szolgáltatásoknak, általában jutalékért cserébe. Az általuk csomagba foglalt szolgáltatások értékesítésére hagyományosan sor kerülhet személyesen a helyszínen, telefonon, de mára egyre inkább teret hódítanak az online megoldások is.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave