Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Közösségi kuponozás

Az utóbbi években a szolgáltatások értékesítését meghatározó trendként Magyarországon is megjelent az úgynevezett közösségi kuponozás. Ennek lényege, hogy egy közvetítő fél különböző szolgáltatókkal, gyártókkal, kereskedelmi egységekkel folytatott tárgyalások után egy közös felületen értékesíti azok ajánlatait. Az itt megjelenő hirdetések kizárólag nagy árengedménnyel kerülnek meghirdetésre (minimum 30-50%), amelyből a közvetítő szereplő az eladott kuponok után magas jutalékot kap (30-50%). Adott szolgáltatás vagy termék limitált darabszámban kerül értékesítésre, melyek megvásárlására meghatározott időintervallum áll a fogyasztók rendelkezésére. Az elérhető ajánlatok online felületen böngészhetőek, ahol a vevőknek általában lehetőségük van ár és tematikus csoportok szerinti szűrésre.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave