Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Franchise

Az értékesítési lehetőségek fejezetben elengedhetetlen a franchise rendszerek tárgyalása, hiszen nem mehetünk el amellett, hogyan is működnek a világ bármely pontján üzemelő, adott lánchoz tartozó gyorséttermek, kávézók stb. A turisták egy része külföldön a kockázat csökkentése érdekében elvárja az általa megszokott elemeket az új környezetben. Így például egy McDonald’sba ülnek le ebédelni vagy egy Starbucksba kávézni, nem pedig egy helyi étterembe vagy bármilyen más vendéglátóipari egységbe. Ez természetesen nem általánosítható, Smith (1989) hét kategóriájú turistatipológiája szerint (mely a legközelebb áll az európai gyakorlathoz) inkább a majdnem tömegturista, a tömegturista és a charterturista kategóriákra jellemző.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave