Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Átjárási lehetőségek

Fontos kiemelni, hogy a POE-modell kategóriái nem léteznek önmagukban; egy sikeres vállalat marketingmixének folyamatosan alkalmazkodnia kell a maguk által megfogalmazott marketingcélokhoz, az egyes eszközök közötti arányokat pedig nagyban meghatározza a vállalatok profilja is. A három csoport működése sem választható el egymástól, például a közösségi médiamenedzsment magában foglalja a saját és szerzett médiát egyaránt. A kategóriák között megannyi átjárási lehetőséggel találkozhatunk, amelyek gyakran megtévesztőek lehetnek a fogyasztók számára, így érdemes áttekinteni néhány példát a marketingkommunikációs gyakorlatból.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave