Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Szolgáltatások megfogható elemei

A szolgáltatások tervezésekor a vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük a fizikai környezetre, hiszen nem lehet elégszer hangsúlyozni, milyen fontos szerepe van a megfogható elemeknek a vevők által észlelt minőség megítélésében. A turisztikai szolgáltatások esetében mindez hatványozottan igaz; megfigyelhető ugyanis, hogy a panaszok legnagyobb része a fizikai környezethez kapcsolódik (szállodáknál nem megfelelő higiéniájú, zajos, rossz kilátással rendelkező szoba, kellemetlen szagok, nem vagy rosszul működő eszközök, rossz parkolási körülmények stb.). A megfogható elemek nagymértékben befolyásolhatják a fogyasztó összesített szolgáltatásélményét, mely döntően meghatározza adott szolgáltató iránti lojalitását.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave