Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Atmoszféra

A látható elemeken kívül azonban rengeteg olyan inger érheti a fogyasztókat, amelyek tudat alatt befolyásolják hangulatukat és érzéseiket. Mindez hatással van a kialakuló szolgáltatásélményre, egy adott szolgáltatót pedig vonzóvá, ellenkező esetben elrettentővé is tehet. A marketing elsősorban a környezetpszichológia inger-válasz elméletének eredményeit hasznosítja a termékek és szolgáltatások értékesítésére szolgáló külső környezet kialakításában (Hofmeister-Tóth, 2003). A következő alfejezetekben összefoglaljuk a különböző érzékszervekre ható ingerek sajátosságait és a vevői szolgáltatásélményt befolyásoló szerepüket (Kotler, 1973; HoffmanTurley, 2002).

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave