Kenesei Zsófia, Cserdi Zsófia Hajnalka

Szolgáltatásmarketing a turizmusban


Emberierőforrás-menedzsment

Egy szolgáltatóvállalat esetében hatványozottan igaz, hogy a siker egyik kulcstényezője az alkalmazottakban rejlik. Fontos, hogy erőforrásként, ne pedig költségtényezőként kezeljék őket, amelyre az angolból átvett kifejezés is utal. Az emberierőforrás-menedzsment (human resource management) stratégiai jelentőségű, kiváltképp azon szolgáltatások esetében, ahol a dolgozó része a szolgáltatás termékének, a disztribúciónak, és hozzájárul a kommunikációs célok megvalósításához. A turisztikai szolgáltatások a legtöbb esetben ilyenek, ezért kiemelt feladatunk a témához kapcsolódó legfontosabb alapelvek lefektetése. Részletesen foglalkozunk a belső marketing fogalmával, amely a sikeres vevői kapcsolatok alapfeltételét jelentik.

Szolgáltatásmarketing a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 230 8

A Szolgáltatásmarketing a turizmusban segítségével az olvasó specializált ismereteket kaphat a szolgáltatások marketingsajátosságainak, alapfogalmainak és eszköztárának alkalmazhatóságáról a turisztikai szektorban. A fejezetekben felsorakoztatott számos gyakorlati példa kapcsolatot teremt az elmélet és az üzleti élet mindennapjai között, melyek egyúttal szemléletesebbé és könnyen érthetővé teszik a könyvet. Központi gondolataként jelenik meg a fogyasztó, azaz maga az utazó, valamint a számára nyújtott szolgáltatások minőségének maximalizálása. A teoretikus és gyakorlati aspektusok mellett nem marad el a legújabb turisztikai trendek bemutatása sem, melyek ismerete elengedhetetlen a téma teljes megértéséhez a mai dinamikusan változó világunkban.

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/kenesei-cserdi-szolgaltatasmarketing-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave