Rekettye Gábor

Értékteremtés 4.0

Termékek és szolgáltatások vevőorientált tervezése, fejlesztése és menedzselése


Csomagolás és címkézés

Bár a design tárgyalásakor a csomagolást mindenképpen beleértettük e fogalomkörbe, jelentősége miatt azonban néhány mondat erejéig külön tárgyalnunk kell a csomagoláson megjelenő címkézéssel együtt. A piacra kerülő fizikai termékek közül egyre többet kell ugyanis becsomagolni és címkével ellátni. A termékeket olyan burkolóanyagokkal kell ellátni, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a vevők kényelmesen jussanak hozzá azokhoz, és marketingszempontból nagyon fontos az is, hogy a csomagolás üzenet értékkel rendelkezzen. A csomagolás és a márkázás között szoros a kapcsolat, ugyanis a csomagolás segítségével sok olyan információt közvetíthetünk, ami a márkára is utal. A csomagolás lehetővé teszi, hogy a burkolóanyagon olyan információkat közöljön a szervezet a termékről, amelyeket a fogyasztó vásárlási döntéseiben igényel: erre szolgál a címkézés. A továbbiakban a csomagolás és a címkézés marketingszempontú megközelítését taglaljuk.

Értékteremtés 4.0

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 223 0

Minden vállalati szakember számára fontos, gyakorlatban jól hasznosítható tudást nyújt a könyv. Akit a mai modern gazdaság egy kicsit is érdekel, örömmel fogja olvasni Rekettye Gábor művét.

Madarász László, marketing- és stratégiai igazgató,

PICK SZEGED ZRT.

A Rekettye Gábor könyvében leírtak a nem üzleti szférában dolgozó szervezeteknél - így felsőoktatási intézményeknél is - kitűnően alkalmazhatók. Örömmel ajánlom ezt a hasznos olvasmányt a nonbusiness szférában dolgozó összes szakembernek!

Dr. Kuráth Gabriella, marketing osztályvezető,

Pécsi Tudományegyetem

Az Értékteremtés 4.0-ban az értékkel kapcsolatban leírt elvek és módszerek az egészségügyi szolgáltatóknak is kitűnő útmutatást nyújtanak. Minden kollégámnak javaslom a könyv elolvasását!

Dr. Kelemen Ottó, orvosigazgató,

Kelemed Plasztikai Sebészet Kft.

A negyedik ipari forradalom körülményei között az értékteremtés, a vevőélmény nyújtása, amelyet Rekettye Gábor könyve nagyon érthetően és élvezhetően ír le, minden vállalat számára kötelező, ha fenn akar maradni ebben a turbulens világban. A könyvhöz gratulálok a szerzőnek, és ajánlom minden kollégámnak!

Sárvári Andor, ügyvezető,

Falco-Sopron Bútor Kft.

Az Értékteremtés 4.0 meggyőző könyv, szerzője érthetően és élvezetesen írja le mindazt, ami ma minden vállalat legfontosabb feladata. Örömmel ajánlom a Kamara tagvállalatainál dolgozó minden menedzsernek!

Dr. Sikfői Tamás, elnök,

Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-ertekteremtes-4-0//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave