Deli-Gray Zsuzsa, Árva László (szerk.)

Turizmusmarketing esettanulmányok


Egy fürdőfejlesztési elképzelés vizsgálata

A község és a fürdő adottságai, és az eddigi vendégkör alapján 2008-ban az osztrák telephelyű, gyógy- és wellnessfürdők üzemeltetésével foglalkozó Aqua-Invest GmbH befektetési és fürdőfejlesztési szándékkal megkereste a Mesteri Termálfürdő tulajdonosait. A fürdő tulajdonviszonyait a következők jellemzik: 45%-os részesedéssel rendelkezik a település önkormányzata, 10%-ban a Vas Megyei Önkormányzat a tulajdonos, illetve magánvállalkozók is szerepelnek a tulajdonosok között. Az osztrák beruházó fejlesztési terveiben szerepel egy, a családias jelleghez illő fürdőépület felépítése, mely helyet adna egy fedett gyógy- és egy élménymedencének, továbbá számos gyógyászati, főleg fizioterápiás és a mozgásszervi megbetegedések kezelését támogató szolgáltatásnak, illetve wellness-szolgáltatások kialakítását is tervbe vették.

Turizmusmarketing esettanulmányok

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 718 0

Érdeklődéssel olvastam végig a Turizmus-marketing esettanulmányok című könyvet és nyugodtan állíthatom, hogy nemcsak az oktatási intézmények hallgatói számára jelent segítséget a tananyag feldolgozásához, hanem gyakorló idegenforgalmi szakemberek is haszonnal forgathatják, hiszen a szerzők olyan fontos és aktuális témákat tárgyalnak az egyes fejezetekben, melyekkel a mindennapi munkájuk során találkozhatnak a szakmában dolgozók. Különös jelentőséget ad a kötetnek, hogy az egyes témák kidolgozásakor a szerzők megtörtént eseteket vettek alapul, konkrét problémákat boncolgatnak. Jó szívvel ajánlhatom tehát a tanulmány-gyűjtemény forgatását minden turizmus iránt elkötelezett kollégának.

Molnár Gabriella elnök

Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége

Hiányt pótló mű átfogó tematikával és módszertani megközelítéssel. A turizmus, a szolgáltatásmenedzsment és a marketing kurzusok gyakorlati részének kötelező tananyaga alap- és mesterkurzusokon egyaránt, melyre a szerzők oktatási és gyakorlati tapasztalata nyújt garanciát.

Heidrich Balázs intézetvezető egyetemi docens

Budapesti Gazdasági Főiskola

Hivatkozás: https://mersz.hu/deli-gray-arva-turizmusmarketing-esettanulmanyok//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave