Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A vásárolt termékek a vásárló szemében

A vásárlások során termékekhez, szolgáltatásokhoz jutunk, amelyek részben megérdemlik, hogy végiggondoljuk, mit is veszünk meg velük, milyen elemei vannak, milyen módon jelennek meg előttünk, a vásárló előtt, ám vannak olyan termékek is, amelyekre alig érdemes figyelmet fordítanunk. Nem kívánunk e helyen a problémakör mélyére ásni, csak éppen felvetünk néhány kérdést azzal kapcsolatban, hogy a vevő miképp szemléli az elé táruló áruvilágot. Ez azért fontos, mert számtalan marketing-döntéshozó saját márkája iránti vakságban szenved, azt gondolja, hogy vásárlója is ugyanolyan elánnal követi a márkát, mint amilyen erőteljesen ő azt menedzseli.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave