Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A vásárlási vadászmezők

A vásárlás a hajdan volt vadászathoz hasonló, hiszen a létfenntartáshoz szükséges termékek, szolgáltatások beszerzése fontos, ezen belül, pedig lehet jó vásárt csinálni, és kedvezőtlen üzletet kötni. A vásárlás attól is függ, mire és milyen kedvvel akarunk vadászni. Vannak esetek, amikor árra vadászunk, van, hogy kényelemre, esetleg élményre. A vadászterület összetétele az adott település lehetőségeivel is összefügg, ahol a vásárló a termékekhez hozzájuthat. Ezen összetevő elemzésénél a hagyományos piacoktól a bevásárlóközpontokig juthatunk. Ugyanúgy, ahogyan a márkaválasztásnál is egyre gyakoribb, hogy egy márkakészletből választunk, és nem mindig ugyanazt, így az üzletek esetében is van egy készlet (ha egyáltalán van választási lehetőség), amiből választunk, ahol a vásárlások nagyobb részét végezzük, ahol van terepismeretünk.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave