Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A vásárlási döntések folyamata

A vásárlási döntések egyéni rendszere az, ami a vásárlói habitusban a meglehetős gyakorisággal jelentkező döntési algoritmusokból írható le. A fejezetben bemutatandó vásárlási folyamat során különféle döntések bontakoznak ki, különféle információs igénnyel, értelmi és érzelmi feldolgozottsággal. Mindenkinek van azonban előbb-utóbb egy olyan döntési tapasztalat- és szokásrendszere, amely segíti, gyorsítja a döntéshozatalt. Vannak persze ennek ellenére is olyan döntéseink, amelyek nehezen születnek meg, nem segít a tapasztalat sem, mert új vagy olyan súlyú a döntési helyzet, a kockázati várakozás.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave