Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Vásárló in situ – Az in-store döntések

A vásárlói habitus megismerésének fontossága mellett ismereteket kell szereznünk egy adott szituációban történő magatartás elemeiről is. A szituáció hatására időnként ki-kitör a vásárló megszokott kereteiből, főképp pedig módosítja eredeti terveit, megszokott döntési elveit. Amikor a vásárlót a maga természetes közegében, az üzletekben vagy máshol, de a vásárlási döntés helyzetében vizsgáljuk, akkor egyre nehezebb általános megállapításokat tenni, mert túl közel megyünk vizsgálatunk alanyához. Ezzel nem azt akarjuk sugallni, hogy a vásárlási szituáció mindig más és más, de utalunk erre, hiszen a kivételest kutatjuk.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave