Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A bolti atmoszféra

A bolti atmoszféra, szűkebb értelemben az eladótér hangulata a vásárlóra komoly mértékű hatást gyakorol. Ha már bekerül a vásárló az eladótérbe, akkor van esély az ott történő vásárlásra is, és ha sikerül a kereskedő rendelkezésére álló eszközökkel szorosabb kötődést is kifejleszteni benne, akkor van esély a törzsvásárlóvá válásra is.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave