Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Az eladáshelyi aktivizáló eszközök

Egyértelmű, hogy csak elméletileg választható szét a bolti atmoszféra és a POS-hatások egysége. Mégis lehetséges, hiszen a bolti atmoszféra egy üzleti koncepció stratégiai eleme, mint azt a 152. ábrán láthattuk is. A POS-elemek alkalmazása viszont időről időre változó elemegyüttest jelent, már csak azért is, mert ugyanazon eszközök alkalmazása más és más márkák esetében eltérő hatást eredményezhet. Ez tehát a kereskedők/gyártók döntéseinek taktikai szintje. Gyakran a Point of Sales (POS) döntések helyett a POP (Point of Purchase) kifejezést használják, ami elvileg vásárlóorientált nézőpontot jelez(hetne).

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave