Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Az „új” szegénység

A megváltozott társadalmi-gazdasági környezeten való gondolkodás elvezet bennünket az „új” szegénység, az „új” depriváltak fogalmához (Klocke–Hurrelmann, 2001). A „régi” szegénység, a tartósan depriváltak leggyakoribb asszociációja a munkaképtelenség, a betegség és az öregség, az új szegénység pedig a munkaképeseket, akár a társadalmi átlaghoz képest jobb jövedelmű embereket és fiatalokat is érinti, akiknek már foglalkoztatottságuk sem ad feltétlen védelmet. Ezt a jelenséget az USA-ban a „Working Poor” kifejezéssel illetik (Buhr, 2004). Korábbi időszakban mi is megszoktuk, hogy az volt szegény, akinek nem volt munkája. Ma szegény lehet az is, akinek van munkája, sőt az ilyen embert akár még kétszeres hátrány is érheti, a pénzbeli szegénység mellett a szabadidő szerint értelmezett szegénység is, ha nem keres annyi pénzt, hogy kompenzálódna a munkával eltöltött ideje.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave