Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Az insight mint rejtett tartalom

Számos szerző, főképp amikor a hatékony kommunikációról értekezik, nem feltétlenül nevesíti az insightot, legfeljebb az írások tartalmában fedezhetjük fel az insight jegyeit. Bronchard és Lendrecie a kommunikációs stratégia nyolc alapvető elvében – létezés, folytonosság, megkülönböztethetőség, egyértelműség, valósághűség, változtathatóság, integráció, belső elfogadottság – hallgatólagosan él a fogyasztói insight, de a fogalom nem kerül kiemelésre (Bronchard–Lendrecie, 2004). Az egyértelműség és az elfogadottság azok a pontok, melyekben markánsan megjelenhet a fogyasztói insight.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave