Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Customer Insight

A customer insight, vagyis a vásárlói insight fogalmát is egyre gyakrabban használják mint az ügyfél mélyebb megértésének egyik variációját. Ez a definíció azonban csak annyiban fedi az eddig kibontott insighttartalmat, hogy itt is a cél a partner mélyebb megértése, amely partner akár közvetítő cég vagy laikus vásárló lehet. A partner megismeréséhez kvalitatív és kvantitatív primer kutatásokon és a belső adatok, az egyre terebélyesedő adatbázisok elemzésén át vezet az út (Hirschowitz, 2001; Bailey et al., 2009; Dev–Schultz, 2005).

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave