Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Férfitrendek, trendcsoportok

Nem tévedhetetlenek ma már a mi férfiaink, nem biztos az sem, hogy ők a család támaszai, ők a hódítók a kapcsolatokban, ők az irányítók. Kérdőjelek nem csak ezeken a területeken keletkeznek, ha a férfiak új szerepeiről, az irántuk megnyilvánuló elvárásokról elmélkedünk, probléma nélkül fel tudunk sorolni további területeket is. Változóban van a férfiképünk, napról napra új és új típusokat fedezünk fel a média közvetítésével, akár hatékony munkálkodásával is. Azt eddig is tudtuk, hogy a férfiak és a nők magatartása különböző. Ami elgondolkodásra késztető, az az, hogyan élik meg, hogyan dolgozzák fel a férfiak az irántuk megnyilvánuló, sokszor ellentmondásos igényeket, a nők új szerepköreit, a változó társadalmi környezetet. Továbbmenve az is kérdés, miképp lehet ezek alapján a marketingmunkában, a marketingkommunikációban a férfiakat kezelni. Ha a férfiak a célcsoportot alkotók, akkor tudnunk kell, hogy másképpen kell megértenünk őket, más úton érhetünk el hozzájuk, máshogy kell megszólítanunk őket, mint általában a fogyasztókat vagy a nőket.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave