Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A férfiak és a vásárlás

A nők és férfiak közötti különbséget, annak bizonyos vonatkozásokban való csökkenését már korábbi elemzések, kutatások felvázolták (H. Sas, 1984). Az eltérések nyilván az emberiség történelmével, a nemi szerepek kialakulásával, a biológiai különbségekkel stb. magyarázhatók. Ami a vásárlások esetében feltűnő magatartás-különbség:

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave