Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A gyerekmarketing tervezése

  • A gyerekek ma már nem a „vagy-vagy”-ban, hanem az „is-is”-ben gondolkodnak.
  • A gyerekek nagyon különböznek egy-egy év korkülönbség esetén is, valamint rendkívül gyorsan változtatják véleményüket, amit ma imádnak, az holnap „gyerekes, bébiknek való”.
  • A ma gyerekeit meg lehet kérdezni, hogy mit szeretnének, tudnak is válaszolni, ne hagyatkozzunk közvetítőkre.
  • Csak igaz dolgokat mondjunk nekik, úgyis rájönnek, ha átverik őket! Dialógusra kell berendezkedni, meghallgatni őket és akceptálni a véleményüket.
  • A szülő persze ugyanolyan fontos, mint a gyerek, hiszen ő fogja összehasonlítani a kínálatot, ő dönt a keretekről.
  • Ügyeljünk arra, hogy a gyerek kapjon érveket a szülők vonakodásának megszüntetésére. Akkor tudjuk elfogadtatni a vásárlás szükségességét, ha a szülőnek fontos vonásokat emeljük ki!
  • Ne maradjunk le a gyerekek által használt kommunikációs technológiai eszközök tekintetében, amit és ahogyan ők használnak, arra támaszkodva tervezzük akcióinkat!
  • Nagyon gyakori, hogy a gyerekeknek szánt sikeres termékek más életkorcsoportokat, akár generációkat is megszólítanak. Ha olyan érzelmeket tudunk a termékkel kelteni, amelyek az érettebbeknek is fontosak, akkor transzgenerációs hatást tudunk elérni.
  • Soha ne hazudjunk a gyerekeknek, figyelni kell ennek a korosztálynak a befolyásolhatóságára, etikai kontrollt mindig alkalmazzunk!
 

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave