Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


Lehetséges tipológiák

A marketingvezetőket, a kutatókat, kommunikációs szakembereket méltán izgatja ez a fogyasztói csoport, bár ha a magyar valóságot nézzük, akkor ezt a kijelentést korrigálni kell. A magyar cégek többsége úgy néz át ezen a szegmensen is, mintha nem is létezne. Nem vonzó számukra, fiatalságkorlátok között nézik a népességet, 40 év felett mintha nem is léteznének vásárlók. Jobban mondva tudják, hogy vannak, de azok nem célcsoportot alkotók. Lassan feltűnnek mégis egy-egy hirdetés kapcsán, bár jellemzően legalább tíz évvel fiatalabb arccal, mint akiknek a kommunikáció szól.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave