Törőcsik Mária

Fogyasztói magatartás

Insight, trendek, vásárlók


A vásárlók játéktere

A főszereplő a folyamatban mégis a vásárló, akinek az adott üzleti helyszínen való tartózkodása még nem jelent feltétlenül vásárlást, de a vásárlás potenciális lehetőségét igen. Ezért először be kell vonzani őt az eladótérbe, ott, pedig el kell csábítania a terméknek, az eladónak, a környezetnek azért, hogy vásároljon. A vásárló azonban eltérő motiváltsággal, anyagi lehetőséggel, lelkiállapotban állhat a kínálat előtt, így időnként nehéz eljuttatni a vásárlásig, még akkor is, ha tulajdonképpen készen állna arra.

Fogyasztói magatartás

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 737 1

Eladni olyan egyszerű!

Megnézed, merre megy a világ, pontosan kiválasztod a fogyasztóidat, majd felméred, mire vágynak a legjobban. És kész!

Már csak a terméket vagy a szolgáltatást kell hozzá csiszolnod.

Pont így csinálod? És hihetetlenül sikeres vagy? Akkor neked semmi szükséged erre a könyvre.

Mindenki más azonnal vegye a kezébe! Mert megtudja, hogyan működnek a trendek, kap tervezési modelleket és a mai magyar vásárlók szokásairól egy szuper pontos térképet, innovatív szegmensekkel.

Sőt, végre valaki részletesen leírta, mi a consumer insight!

Gábor Iván

Café Communications

Hivatkozás: https://mersz.hu/torocsik-fogyasztoi-magatartas//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave