Fehér Katalin

Digitalizáció és új média

Trendek, stratégiák, illusztrációk


Digitalizáció

Az érzékszerveink számára az analóg jelek dolgozhatók fel. Egy zenét analóg módon hall a fülünk, egy képet analóg módon lát a szemünk. Nem diszkrét jeleket fogyasztunk – leszámítva a nyelvet, mely diszkrét jelekre bontható. A nyelvet viszont egyrészt szintén „csomagban” fogyasztjuk szavak, kifejezések, mondatok formájában, másrészt tanuljuk, írjuk és olvassuk gyerekkorunktól kezdve. Ezzel szemben a digitális kódolás csak kevesek számára elérhető tudás és később elsajátított programnyelv – egyelőre. Ez a gyakorlat erős elmozdulást mutat olyan elszaporodó képzésekkel, melyek alapvető készség szintjén tanítanak programozást – elsősorban a fiatalabb generáció és a más szakmákból jövők számára.

Digitalizáció és új média

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 743 2

Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett új társadalomról. Ahogy látom, mindent meg is írt, vagy ha nem, én nem jöttem rá, mi az. Hihetetlenül szórakoztató, nagyon jól demonstráló, érdekes példákkal alátámasztott magyarázatok, amiket élmény olvasni. Intellektuálisan izgató könyv!

Heal Edina igazgató, Google Magyarország A kötet alapmű a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. Egyszerre ad muníciót több szakmának - az IT-tól a marketingig, az üzleti döntéshozástól a felsőoktatás-kutatásig és a művészetig. A szerző átfogó nemzetközi tapasztalatát kamatoztatja példáival és illusztrációival. Az olvasó végül egy hosszabb távon érvényes kötet birtokosa lehet a gyorsan változó trendek világában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/feher-digitalizacio-es-uj-media//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave