Fehér Katalin

Digitalizáció és új média

Trendek, stratégiák, illusztrációk


Konvergencia és divergencia

A konvergencia fogalma összetartást, találkozást, egymáshoz hasonlóvá válást jelent (Miller 2011, 72). A konvergencia folyamat, melynek során a korábban elkülönült területek egymásba fonódnak (Élő, Pintér és Z. Karvalics, 1999). Esetünkben a számítástechnika, a kommunikációs hálózatok, a médiatartalom és az IT feltörekvő trendjeivel, összeolvadásával és keresztlinkelésével konvergencia-folyamatok jönnek létre (Flew, 2014). A konvergencia ezen összetettségének eredménye több területen, illetve több nézőpontból is meghatározó. Gyakran hivatkozott forrásokat alapul véve és kiterjesztve (Pavlik–McIntosh, 2011; Miller, 2011; Jenkins, 2006) a konvergencia meghatározó alkalmazásai a következők:

Digitalizáció és új média

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 743 2

Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett új társadalomról. Ahogy látom, mindent meg is írt, vagy ha nem, én nem jöttem rá, mi az. Hihetetlenül szórakoztató, nagyon jól demonstráló, érdekes példákkal alátámasztott magyarázatok, amiket élmény olvasni. Intellektuálisan izgató könyv!

Heal Edina igazgató, Google Magyarország A kötet alapmű a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. Egyszerre ad muníciót több szakmának - az IT-tól a marketingig, az üzleti döntéshozástól a felsőoktatás-kutatásig és a művészetig. A szerző átfogó nemzetközi tapasztalatát kamatoztatja példáival és illusztrációival. Az olvasó végül egy hosszabb távon érvényes kötet birtokosa lehet a gyorsan változó trendek világában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/feher-digitalizacio-es-uj-media//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave