Fehér Katalin

Digitalizáció és új média

Trendek, stratégiák, illusztrációk


Adatszemlélet

Ha tageltek minket egy fotón, szeretnénk tudni róla. Nem mindegy, hol, kikkel szerepelünk a képen, mennyire aktuális még, ami rajta látható. Egy tag, vagyis címke, ami egy egyszerű adat-hozzárendelés, számos dologra hatással lehet. Minél több vagy minél értékesebb minőséget képvisel egy adat vagy adathalmaz, annál inkább befolyásol más adatkészleteket. Ebben a dinamikus kölcsönhatásban minden adat helye és szerepe számít. A kérdés az, hogy milyen mértékben és hogyan érint folyamatokat, döntéseket, előrejelzéseket.

Digitalizáció és új média

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 743 2

Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett új társadalomról. Ahogy látom, mindent meg is írt, vagy ha nem, én nem jöttem rá, mi az. Hihetetlenül szórakoztató, nagyon jól demonstráló, érdekes példákkal alátámasztott magyarázatok, amiket élmény olvasni. Intellektuálisan izgató könyv!

Heal Edina igazgató, Google Magyarország A kötet alapmű a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. Egyszerre ad muníciót több szakmának - az IT-tól a marketingig, az üzleti döntéshozástól a felsőoktatás-kutatásig és a művészetig. A szerző átfogó nemzetközi tapasztalatát kamatoztatja példáival és illusztrációival. Az olvasó végül egy hosszabb távon érvényes kötet birtokosa lehet a gyorsan változó trendek világában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/feher-digitalizacio-es-uj-media//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave