Fehér Katalin

Digitalizáció és új média

Trendek, stratégiák, illusztrációk


Kulcsszavak és bevezetés

Létezésünk növekvő tempóban kódolódik, digitalizálódik, mediatizálódik és virtualizálódik. Online platformok, digitális szolgáltatások, kiterjesztett valóságok igazolják a lét módozatait, információs gazdaság (Hámori–Szabó, 2006) ad hozzá dinamikát, az áramlások tere és ideje (Castells, 2005) sodorja az intézményesített és egyéni felhasználókat, a végtelennek látszó kínálat (Anderson, 2007) újratermeli önmagát, a képernyőkre adaptált tartalmak és automatizált döntések tömege határozza meg a társadalmi és a kulturális folyamatokat.

Digitalizáció és új média

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2017

ISBN: 978 963 059 743 2

Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett új társadalomról. Ahogy látom, mindent meg is írt, vagy ha nem, én nem jöttem rá, mi az. Hihetetlenül szórakoztató, nagyon jól demonstráló, érdekes példákkal alátámasztott magyarázatok, amiket élmény olvasni. Intellektuálisan izgató könyv!

Heal Edina igazgató, Google Magyarország A kötet alapmű a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. Egyszerre ad muníciót több szakmának - az IT-tól a marketingig, az üzleti döntéshozástól a felsőoktatás-kutatásig és a művészetig. A szerző átfogó nemzetközi tapasztalatát kamatoztatja példáival és illusztrációival. Az olvasó végül egy hosszabb távon érvényes kötet birtokosa lehet a gyorsan változó trendek világában.

Hivatkozás: https://mersz.hu/feher-digitalizacio-es-uj-media//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave