Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


A vállalat

A vállalat valamilyen – a fogyasztók, felhasználók számára értékkel bíró – kínálatot kíván a piacra vinni. A vállalatot gyűjtőfogalomként értelmezzük. Marketinget folytathat bármilyen jellegű vállalat – termelő, kereskedő, szolgáltató stb. A kínálat (a „termék”), amellyel a különböző profilú vállalatok a piacon megjelennek, más és más, de a marketing kategóriái és eszközei e különböző kínálati elemekre egyaránt alkalmazhatók. Így például egy tanácsadó cég vagy egy bank kínálata ugyanúgy terméknek minősül, mint egy termelő vállalat által gyártott fizikai jószág. Sőt mint már említettük, a nonprofit szervezetek is sikerrel alkalmazhatják a marketinget.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave