Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


Márka és pozicionálás

Napjainkban a legtöbb piacon erős a verseny, és igen sok ajánlat harcol a fogyasztó figyelméért, illetve pénztárcájáért. Azok a vállalatok, amelyek nem képesek elkülönülni e versenyben, nemigen számíthatnak sikerre. Az elkülönülés egyik alapvető formája a marketingben a pozicionálás, amelyről a könyv korábbi fejezeteiben már esett szó. A márka vonatkozásában azért kell kitérnünk ismét erre a kérdésre, mert a márka a pozicionálás alapvető eleme, hiszen a márka biztosít egyediséget a terméknek, illetve szolgáltatásnak és a márka tulajdonságai révén lehet elkülönülni a versenytársaktól.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave