Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


Szeretetmárkák (lovemarks)

A márka által nyújtott többletérték érzelmi kötődésre is alkalmassá tehet egy-egy terméket. Vannak olyan márkák, melyekhez kifejezetten ragaszkodnak fogyasztóik, nem pusztán funkcionális és minőségi, hanem szimbolikus, érzelmi szempontok miatt is. Azokat a márkákat, melyekhez ilyen szoros érzelmi szálak fűzik a fogyasztókat, szeretetmárkáknak (lovemarks) nevezzük. A szeretetmárka fogalmát Kevin Roberts vezette be a köztudatba.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave