Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


A kiskereskedők

A kiskereskedők olyan szervezetek – üzleti vállalkozások –, amelyek azért szereznek be különféle termékeket, hogy a végső fogyasztók számára újra eladják őket. A kiskereskedők igen jelentős szerepet játszanak a marketingcsatornában. Egyrészt rajtuk keresztül érintkeznek a fogyasztók a marketingcsatornával, tehát a kiskereskedelemben szerzett benyomásaik, ott kialakuló véleményük bizonyos mértékig visszahat a teljes disztribúciós rendszerre. Másrészt pedig a kiskereskedők – miközben a saját vevőiket szolgálják ki – piacot teremtenek és tartanak fenn a nagykereskedők és a gyártó cégek számára is (Levy–Weitz, 2004). A kiskereskedelem alapvetően kétféle színtéren folyhat: bolti és nem bolti formában.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave