Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


SMS-marketing

A mobilreklámozás az SMS-ek (rövid szöveges üzenet – short message service) megjelenésével kezdődött, melyeket az ATL/BTL kampányok kiegészítő elemeként használtak. Ma már ebbe a kategóriába soroljuk a fogyasztóknak küldött DM jellegű üzeneteket, különböző kódokat, illetve a promóciókat támogató, nyereményjátékhoz kapcsolódó rövid szöveges üzeneteket és az MMS üzeneteket. Az SMS a legegyszerűbb, ugyanakkor rendkívül hatékony mobilmarketing-eszköz. Ideálisnak mondható abból a szempontból is, hogy ez a funkció az összes mobiltelefonon megtalálható, platformoktól és kategóriáktól függetlenül. Az MMS (multimédia üzenet – multimedia message service) megjelenése még hatékonyabb és kreatívabb kommunikációt eredményezett, hisz fényképek, logók, zenék, animációk és videók továbbítására ad lehetőséget.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave