Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


Display jellegű megoldások

Display jellegű megoldásokon a mobiltelefonon megjelenő grafikus hirdetéseket, weboldalakon található bannereket, videohirdetéseket, illetve az interaktív, rich média jellegű megoldásokat értjük. Sikerességük a multimédiás felület mellett az egyre kifinomultabb és a hagyományos, online megoldásoknál még specifikusabb, pontosabb célzásnak köszönhető. Demográfiai ismérvek mellett lehetőség van a lokáció, a mobilszolgáltató, a platform szerinti szűrésre is.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave