Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


Mobil közösségi média megoldások

A mobil közösségi média egyrészt a webes közösségi jellegű megoldások mobil adaptációját jelenti. Ez lehet egy létező rendszer mobilos kiterjesztése, mint például a Facebook vagy a Twitter alkalmazásai, illetve ezek mobil webre optimalizált weboldalai. Másrészt idetartoznak a kifejezetten mobilra fejlesztett, helymeghatározásra, megosztásra, illetve közösségi játékra épülő megoldások is. Közülük egyértelműen kiemelkednek a sok lehetőséget és kihívást tartogató, helymeghatározásra épülő alkalmazások, az ezekre épülő szolgáltatások, közösségek. Elsősorban hűségprogramokban, promóciókban és a kiskereskedelem területén hasznosíthatók.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave