Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


A versenytársak stratégiáinak megismerése

A különböző célokat különböző stratégiákkal lehet elérni. Annak alapján, hogy a szervezetek milyen módszereket, eszközöket alkalmaznak a piaci versenyben, kialakíthatóak homogén csoportok, és ezeket stratégiai csoportoknak nevezzük. A hasonló vagy azonos stratégiát követő cégek esetében megkülönböztető dimenziók lehetnek például a kínált minőség, az ár, a technológia bonyolultsága, a földrajzi elhelyezkedés, a gyártási eljárások, a disztribúció, a promóciós stratégiák stb.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave