Rekettye Gábor, Törőcsik Mária, Hetesi Erzsébet

Bevezetés a marketingbe


ÜZLETVÁLASZTÁSI DÖNTÉSEK

A vásárló fontos döntése a termék- és a márkaválasztás, de legalább ilyen fontosságú az üzletválasztási döntés is. Ez a vetület azóta került a szakemberek látóterébe, mióta a kereskedelemben is komoly versenyhelyzet alakult ki az egyes kategóriákon belül, amellett, hogy a különféle kereskedelmi formák (telephellyel rendelkező, telephellyel nem rendelkező cégek), a különféle típusú üzletek (hipermarket, szupermarket, bevásárlóközpont, kisbolt, diszkont, piac) is versenyeznek egymással. Az üzletválasztási döntést jelen esetben tágan értelmezzük, tehát beletartozónak tekintjük az otthonról elért lehetőségeket is, például telefonos, internetes rendelést, vásárlást, a direkt marketing megoldásokat.

Bevezetés a marketingbe

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 759 3

Három dolgot emelek ki, ha a Bevezetés a marketingbe erényeit kell megragadnom. Elsőként azt, hogy szakít a klasszikus marketingkönyvek sémáival, és számos újszerű megközelítést mutat be. Másodszor a szerzők önmérsékletét az egyes témák kifejtésében. Harmadszor a szöveg könnyed stílusát. Ezektől lesz ez a könyv kifejezetten olvasóbarát. Azért ajánlom elolvasásra, mert azon ritka művek egyike, ami kedvet csinál egy olyan szakterülethez, amelynek művelése könnyűnek tűnik, a sikert azonban szűkösen mérik.

Dr. Veres Zoltán

sorozatszerkesztő

Pannon Egyetem, Veszprém

Hivatkozás: https://mersz.hu/rekettye-torocsik-hetesi-bevezetes-a-marketingbe//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave