Allen Judy

A rendezvényszervezés nagykönyve

Események szervezése és menedzselése – kezdőknek és haladóknak


A vendégek fogadása

Vendégeink érkezésekor dől el, hogy milyen hangulatban várják magát a rendezvényt. Valójában nem akkor kezdődik az esemény, amikor a résztvevők belépnek az ajtón, hanem akkor, amikor megérkeznek a helyszín elé vagy a parkolóba. Fel kell készülnünk arra is, ha a járműből kiszállva rossz idő fogadja őket, valamint meg kell terveznünk, hogy milyen látvány táruljon a szemük elé a helyszín felé haladva, valamint belépéskor, mivel így érzékeltethetjük velük, hogy tényleg megérkeztek. Fogadhatjuk vendégeinket welcome-fogásokkal, amelyek a hangulatos, apró figyelmességektől a szenzációs, egyedi, különleges effektusokkal tarkított elemekig terjedhetnek. A vendégek érkezésekor felhasznált elemek megfelelő időzítést, pénzt és kreativitást igényelnek, továbbá a helyszín, a beszállítók és a vendégek tekintetében is logisztikai problémákat jelenthetnek. Ez egyaránt érvényes a repülőtérre, a szállodába vagy üdülőhelyre, valamint a rendezvényre, illetve egy konferencia, inszentív vagy más, többszintű program esetében az egyes eseményekre való megérkezésre is.

A rendezvényszervezés nagykönyve

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2016

ISBN: 978 963 059 760 9

A rendezvényszervezésben nincsenek főpróbák. A kezdeti tervezéstől az operatív munkáig rendezvényünk minden egyes eleme cégünk arculatát tükrözi. Akár termékbemutatót, akár konferenciát, kongresszust, inszentív programot vagy jótékonysági gálát tartunk, mindig észben kell tartanunk, hogy a részletekben rejlik a rendezvényszervezés varázsa és veszélye is.

A rendezvényszervezés nagykönyve kezünkbe adja azokat az eszközöket, amikre szükség lehet egy rendezvény stílusos megvalósításához, valamint a meglepetések és váratlan kiadások elkerüléséhez. A gyakorlatban is hasznosítható mű egyaránt szól rendezvényszervezőknek, PR- és kommunikációs cégeknek és ügyfeleiknek, marketing és vállalati kommunikációs szakértőknek, jótékonysági és nonprofit szervezeteknek, vendéglátó- és szórakoztató ipari szakembereknek. A mű magyar adaptációjának létrehozásában Görög Ibolya működött közre szakértőként, s gondoskodott arról is, hogy három különböző hazai program megvalósítása is elérhető legyen a Függelékben.

Judy Allen a rendezvény- és életmódszervezés egyik legnevesebb szakértője a világon. Az egyedi események megszervezésében szerzett átfogó tapasztalatát és az összes érzékre ható elemeket felhasználó tervezési alapelveit felhasználva a világ minden táján dolgozott már vállalatvezetőkkel, elnökökkel, Oscar-díjasokkal.

Hivatkozás: https://mersz.hu/allen-a-rendezvenyszervezes-nagykonyve//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave