2.2. Theoretical Background

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

This section discusses how ICT in education fits into educational theory and details what is conceptually understood by teachers’ technological pedagogical knowledge. This step is taken to establish a link between already existing theories before the discussion of educational policy. Teachers’ technological pedagogical content knowledge (TPACK) framework, that is, the building bricks (i.e., the dimensions) of teachers’ technological knowledge are also introduced and explained in thorough detail.
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave