4.2.12. Ügyféltől érkező visszajelzések kezelése

Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépj be.!

Nagyobb volumenű dokumentációk készítésekor, illetve marketingszövegek fordítása esetén egyre gyakoribb, hogy a fordítás megrendelője maga is foglalkoztat dokumentációs vagy nyelvi szakértőt, aki meghatározott pontok alapján szintén ellenőrzi az elkészült célnyelvi anyagokat. Ennek következtében előfordul, hogy az ügyféltől a célnyelvi tartalmat illető visszajelzés is érkezik. Ezt minden esetben dokumentálni kell, és a megfelelő szakemberek bevonásával mérlegelni kell a javítási kérelem jogosságát. Ha a javítási kérés jogosnak minősül, akkor a kiadványszerkesztő ismételten átvezeti a szükséges javításokat, és az anyagokat újra leszállítják.
Tartalomjegyzék navigate_next
Keresés a kiadványban navigate_next

A kereséshez, kérjük, lépj be!
Könyvjelzőim navigate_next
A könyvjelzők használatához
be kell jelentkezned.
Jegyzeteim navigate_next
Jegyzetek létrehozásához
be kell jelentkezned.
    Kiemeléseim navigate_next
    Mutasd a szövegben:
    Szűrés:

    Kiemelések létrehozásához
    MeRSZ+ előfizetés szükséges.
      Útmutató elindítása
      delete
      Kivonat
      fullscreenclose
      printsave