Doró Katalin, Habók Anita, Magyar Andrea

Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése


Egyéb írásbeli módszerek

A többnyire 3-7 fokú skálákat alkalmazó kérdőíveken túl számos más írásbeli kutatási eszköz is létezik. A kérdőívek tartalmazhatnak nyílt végű kérdéseket, melyek szabad kezet adnak a kitöltőknek, ezáltal olyan információhoz is juthatunk, amely egy zárt végű, előre megszabott állításokat tartalmazó kérdéssorból könnyen kimaradhat. Kutatás esetén ezen jellegű kérdőívek összeállításánál és értékelésénél körültekintően kell eljárnunk, ugyanakkor osztálytermi használatra, gyors diagnosztikára is alkalmasak lehetnek a részben önállóan összeállított, részben kutatásokból kölcsönzött kérdéssorok.

Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 059 923 8

Hivatkozás: https://mersz.hu/doro-habok-magyar-nyelvtanulasi-strategiak-tanitasa-es-fejlesztese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave