Doró Katalin, Habók Anita, Magyar Andrea

Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése


Mérőeszköz

A vizsgáltunkban két kérdőíves adatfelvétel történt, valamint információt gyűjtöttünk a tanulók osztályzatairól, attitűdjeiről és idegennyelv-tanuláshoz kapcsolódó szokásairól. Az egyik kérdőív a „Strategy Inventory for Language Learning” (SILL) volt, a másik a „Student Characteristics as Learners” kérdőív, amelyet korábbi kutatásban már alkalmaztunk a tanulási szokások feltérképezésére, így a továbbiakban Tanulási szokások kérdőívnek nevezzük. Ez a kérdőív a PISA 2000 vizsgálat mérőeszközei közül került kiválasztásra.

Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 059 923 8

Hivatkozás: https://mersz.hu/doro-habok-magyar-nyelvtanulasi-strategiak-tanitasa-es-fejlesztese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave