Doró Katalin, Habók Anita, Magyar Andrea

Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése


A nyelvtanulási stratégiák és a tanulási helyzetpreferencia közötti összefüggések

Az osztályzatra, az attitűdre, a nyelvtanulási stratégiákra és a tanulási helyzet preferenciájára épülő modell az 5-6. évfolyam esetében működött (10. ábra) (5-6. évfolyam: Chi-square=43,599; df=8; p=0,000; CFI=0,992; TLI=0,948; NFI=0,991, RMSEA=0,071), azonban a 7-8. évfolyamnál nem, vagyis itt a hatások másként alakulnak. A 9-10. évfolyam modellje megegyezett az 5-6. évfolyam modelljével (Chi-square=32,487; df=11; p=0,001; CFI=0,989; TLI=0,945; NFI=0,984, RMSEA=0,068), annyi különbséggel, hogy az idegen nyelvi attitűd hatása a kooperatív és versenyorientált tanulásra nem mutatható ki.

Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 059 923 8

Hivatkozás: https://mersz.hu/doro-habok-magyar-nyelvtanulasi-strategiak-tanitasa-es-fejlesztese//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave