Zátori Anita

Élménymenedzsment a turizmusban


Észlelt autentikusság

Az autentikusság három értelmezési módját ismerjük. Az objektív autentikusság az ajánlat/termék/látnivaló autentikus eredetéhez kapcsolódik. A konstruktív autentikusság során az autentikusság a termék vagy a szolgáltatás hitelességének személyes érzékeléséből adódik, és szimbolikus módon kerül meghatározásra. Az egzisztenciális autentikusság pedig az autentikus, hiteles élmény érzékeléséből származik (Wang, 1999). A három kategória közül csupán a konstruktív és az egzisztenciális autentikusság számít észlelt jellegű autentikusságnak.

Élménymenedzsment a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 232 2

Abban a korban élünk, amikor már szinte minden „élmény”, akár a napi bevásárlás is. A szolgáltatások fogyasztása, helyszínek meglátogatása vagy akár a rokonlátogatás is mind-mind valamilyen élménnyel jár. A turisztikai, vendéglátóipari vagy eseményszervező vállalakozás számára azonban nem a „valamilyen élmény” létrahozása a cél, hanem a vendégek elvárásainak megfelelő vagy azon túl is mutató élmények létrehozása, amely egyúttal képes a szolgáltató vállalkozás céljainak megvalósulását is támogatni.

Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik számára fontos az élmények kialakításának és létrehozásának folyamata és módszertana, amelyeket alkalmazhatnak is saját munkájukban, üzemelésükben.

Puczkó László

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/zatori-elmenymenedzsment-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave