Zátori Anita

Élménymenedzsment a turizmusban


Hogyan vélekedik a programiroda a színre vitt élményteremtés koncepciójáról és fő tételeiről?

A kiscsoportos szolgáltatók határozottan nem értenek egyet a drámaszemlélettel. Egy szolgáltató szerint még az utcaszínház jellegű túra (mint például a Ghost Tour, azaz a szellemtúra) esetében is inkább közös élményteremtésnek nevezhető az, ami megvalósul. Más szolgáltatók szerint viszont mindenki, aki a turizmusban dolgozik, előadja magát.

Élménymenedzsment a turizmusban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2018

ISBN: 978 963 454 232 2

Abban a korban élünk, amikor már szinte minden „élmény”, akár a napi bevásárlás is. A szolgáltatások fogyasztása, helyszínek meglátogatása vagy akár a rokonlátogatás is mind-mind valamilyen élménnyel jár. A turisztikai, vendéglátóipari vagy eseményszervező vállalakozás számára azonban nem a „valamilyen élmény” létrahozása a cél, hanem a vendégek elvárásainak megfelelő vagy azon túl is mutató élmények létrehozása, amely egyúttal képes a szolgáltató vállalkozás céljainak megvalósulását is támogatni.

Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik számára fontos az élmények kialakításának és létrehozásának folyamata és módszertana, amelyeket alkalmazhatnak is saját munkájukban, üzemelésükben.

Puczkó László

A kötet 2020-tól a Turizmus és mobilitás című online sorozat tagjaként jelenik meg.

Hivatkozás: https://mersz.hu/zatori-elmenymenedzsment-a-turizmusban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave