Simándi Szilvia

Közösségi tanulás felnőttkorban

Tanulókörök az élethosszig tartó tanulás folyamatában


Pilotkutatás: egy közösségi oldalon megvalósult nyitott tanulás tapasztalatai

Írásunk tárgykörének alapos körben járása érdekében a következőben egy közösségi oldal keretében megvalósult nyílt kurzusról szóló elemzést mutatunk be,49 amely ahhoz segített hozzá bennünket, hogy behatóbban körberajzolhassuk vizsgálatunk tárgyát.

Közösségi tanulás felnőttkorban

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2019

ISBN: 978 963 454 321 3

Az infokommunikációs eszközök terjedésének, valamint az internet térhódításának következtében napjainkban kiszélesedtek az élethosszig tartó tanulás és művelődés terei, lehetőségei. A második generációs internetes szolgáltatásoknak (Web 2.0) köszönhetően akár a közösségi oldalak (Google+, Facebook, LinkedIn stb.) keretében számos, közösségi élményre építő, többféle variációban és eltérő résztvevő létszámmal működő, illetve különböző szervezésben, és különféle módon megvalósuló kezdeményezést találhatunk, amelyekből valódi igényeket azonosíthatunk, és részvételi hajlandóságot érhetünk tetten. A mű elkészítésénél felhasználtuk az online tanulási környezet keretében szerzett oktatói tapasztalatainkat is, annak érdekében, hogy írásunk tárgyát a nyitott tanulási lehetőségek között világosan elhelyezhessük, és a határvonalait meghúzhassuk.

Hivatkozás: https://mersz.hu/simandi-kozossegi-tanulas-felnottkorban//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave