Racsmány Mihály (szerk.)

A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei


Eredmények és következtetések

A naiv tudatelméleti működés és a tüneti kép összefüggéseit áttekintve (lásd 4. táblázat) korrelációt találtunk az ADOS kommunikációs és társas területre vonatkozó összpontszámai és a nonverbális vélekedéstulajdonítási feladatokban nyújtott teljesítmény (kommunikáció: r = –0,464; p = 0,044; társas interakciók: r = –0,461; p = 0,042) között. Ugyanakkor ez az összefüggés a verbális hamis vélekedési feladatok esetében nem mutatható ki.

A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei

Tartalomjegyzék


Kiadó: Akadémiai Kiadó

Online megjelenés éve: 2020

ISBN: 978 963 454 500 2

Kötetünk az ismertebb fejlődési zavarok kurrens tudományos elméleteit és vizsgálómódszereit mutatja be. Az olvasó az egyes vizsgálati területek vezető hazai szakértőinek munkáin keresztül betekintést nyerhet az autizmus, a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar vagy a diszkalkulia kutatásának legfontosabb kérdéseibe.

Hivatkozás: https://mersz.hu/racsmany-a-fejlodes-zavarai-es-vizsgalomodszerei//

BibTeXEndNoteMendeleyZotero

Kivonat
fullscreenclose
printsave